maanantai 13. lokakuuta 2014

♥37 Vuoden viimeisiä estekisoja JRS 1/2

Järvenpään aluekisat

Oltiin eilen siis Järvenpään ratsastusseuran aluekisoissa hyppäämässä 90cm ja 100cm. Nämä kisat jännitti mua tosi paljon, enemmän kun mitkään muut kisat tällä kaudella. Syynä se, että mä olen käynyt monta vuotta aikoinaan JRS:sällä ratsastamassa ja paikat sekä ihmiset sielä on mulle niin tuttuja :D


Tää postaus tulee kahdessa osassa, ensin videot ja tulokset ja toisessa sitten kuvia joita Hyttynen otti meistä, kiitos siitä (ja Essi + Eve) :)

Sori oon tuiman näkönen :D

Menin ensin 90cm alle ja 100cm sitten perään. 90cm meni ihan hyvin, välillä Coda oli pohkeen takana ja välillä juoksi vähän alta mutta tulokseksi kuitenkin 0-0vp ja 12. sija :) Metri oli taas aikaluokka mutta en kuitenkaan aikaa juurikaan ratsastanut, tulos 4vp puomista, joka putosi tyhmän etäisyysvirheen takia. Coda oli kuitenkin taas ihan mahtava kuskin toilailuista huolimatta ♥

Linkki 90cm

Oma näkemys: ekalle vähän lähelle, välissä pohkeen takana mutta tokalle hyvin, kolmoselle hyvin, neloselle lähelle ja linjaan yksi askel liikaa, vitoselle näin ollen myös huonosti. Kutoselle hyvin, seiskalle myös, kasille vähän veti mutta ihan ok paikkaan.Sitten uusinta. Ysille valitsin kauemman etäisyyden mutta ihan hyvin, kymppi hyvin, yhtätoista Coda ei ihan tajunnut ajoissa + ratsastin liian lähelle, vikalle sujuen (isolla tiellä) ja hyvä etäisyys. Hyvällä en siis tarkoita mitään täydellistä etäisyyttä mutta sellaista joka omasta mielestäni kelpaa :)


Linkki 100cm

Ensimmäinen linja sujuvasti, tulin kuudella vaikka seitsemää olin suunnitellut, mutta tein sujuvamman ratkaisun koska oli kuitenkin aikaluokka kyseessä. (90cm tulin kahdeksalla ja nyt kuudella, hups :D) sitten kolmoselle hyvin, neloselle huonosti, ulkojalka ei ollut läpi ja etäisyys meni päin seiniä. Siitä siis valitettavasti puomi matkaan, mutta jatkoin seuraavalle hyvin ja korjasin tilanteen johon olen tyytyväinen. Vitoselle siis ihan hyvin vaikkakin ehkä vähän vinosti + kaukaa, kutoselle hyvin, seiskalle pohjaan ja kasille myös vähän lähelle.

Sellaista siis tällä kertaa, ei mitään parhaita suorituksia mutta ihan tyytyväinen kauden ekoihin hallikisoihin. Hyvä kokemus taas ja tästä on hyvä jatkaa kehittymistä! Coda oli hieno :)


♡: Idde



6 kommenttia:

  1. Olisi kiva nähdä miten coda liikkuu sun äidin kanssa, voisitko joskus mennä kuvaamaan sen ratsastusta? Ja oot muuten tulossa hihssiin ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiköhän onnistu, tietenkin siltä pitää ensin kysyä :) oon tulossa ainakin pe, ehkä myös la !

      Poista
  2. Mäki oon tulos hihsii ehkä

    VastaaPoista
  3. Sä oot iida tosi kaunis:)

    VastaaPoista